Wybaczcie!
Przepraszam , że nie pisałam!Miałam duużo na głowie , ale już powracam!I pamiętam , że obiecałam new nagłówek :).Będzie "animacyjny" (bo nauczyłam się robić mrugające oczy :) ).Okej , no to jeszcze raz sorry!A , robię nowy pokój (bo nie mam ss i robię penthousa)to pokaże jak skończę.Prawdopodobnie dziś.Ale nie teraz , bop idę na działkę na grilla :)
:* Wika
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz